Πολλά πράγματα με τα οποία ο άνθρωπος ήταν παραδοσιακά συνδεδεμένος όπως τα χρήματα, τα βιβλία, οι δίσκοι μουσικής κλπ, έχουν αποκτήσει σήμερα μια άϋλη μορφή που την αποδέχονται με άνεση ευρείες ομάδες του πληθυσμού.
Είναι παράδοξο πιστεύω, ότι το αυτοκίνητο δεν είναι ένα από αυτά. Εξακολουθεί να πιάνει πολύ χώρο σε πόλεις που ασφυκτιούν, για να είναι τις περισσότερες ώρες της ημέρας αχρησιμοποίητο και όταν μεταφέρει κάποιον ή κάποιους να το κάνει με λιγότερο από 50% πληρότητα των χώρων του.
Ένα σύστημα άϋλης κατοχής αυτοκινήτου μέσω μιας πλαστικής κάρτας θα μας επέτρεπε με ένα απλό τηλεφώνημα ή SMS στην αντίστοιχη εταιρεία της επιλογής μας να φτάνει σε σύντομο χρονικό διάστημα ένα αυτοκίνητο στη θέση που βρισκόμαστε, απολύτως προσαρμοσμένο στην εκάστοτε ανάγκη μας (ταξίδι πολλών ατόμων, μεταφορά ενός μέσα στη πόλη κλπ). Αντίστροφα μετά το τέλος της χρήσης θα μπορούσαμε να το παραδίδουμε σε κάποιον σταθμό ή σε επόμενο χρήστη μέσω ενεργητικού GPS ή ακόμη και να το παραλαμβάνει η εταιρεία από εμάς. Πρακτικά ο χρόνος αναμονής με τη χρήση των νέων τεχνολογιών δεν θα ήταν καθόλου μεγαλύτερος από το χρόνο αναζήτησης παρκαρίσματος. Τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να είναι αποθηκευμένα από τις διάφορες εταιρείες σε ολοκληρωμένα και σύγχρονα πολυόρωφα πάρκινγκ σε διάφορα σημεία της πόλης των οποίων το κόστος κατασκευής θα ενσωματωθεί στη μηνιαία συνδρομή του χρήστη. Στους δρόμους θα υπάρχουν εκτός από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μόνον τα αυτοκίνητα που εκείνη τη δεδομένη στιγμή κυκλοφορούν και όχι τα πολύ περισσότερα παρκαρισμένα, ενώ οι συνθήκες κυκλοφορίας θα γίνουν εξαιρετικά καλύτερες. Επίσης η ποιότητα των αυτοκινήτων, η συντήρησή τους, η εκπομπή καυσαερίων κλπ, θα ελέγχεται πολύ πιό αποτελεσματικά. Εγώ μάλιστα που αγαπώ το οδήγημα, θα ευχαριστιόμουν ιδιαίτερα μια ποικιλία επιλογών σε μοντέλα, άλλοι μπορεί να προτιμούσαν έναν μόνο τύπο αυτοκινήτου, είναι θέμα γούστου...
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου